I O N

ساخت وبلاگ

ایران آنلاین / به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز یک‌‌شنبه سی خردادماه 1395 جلسه‌‌ای با حضور تعدادی از معاونان دادستان، سرپرستان دوایر نظارت و قضات ناظر زندان دادسرای عمومی و انقلاب تهران در دادستانی تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، جعفری دولت‌‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته‌‌ قوه قضاییه و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، با اشاره به حادثه‌‌ انفجار خط لوله‌‌ی گاز در منطقه‌‌ شهران و ابراز تأسف از فوت دو شهروند که یکی ایرانی و دیگری از اتباع افغانستان بود که جسد تبعه افغان کشف شده است، از مسؤولان شهری به دلیل خدمت‌‌رسانی و برقراری سریع خدمات شهری در منطقه تشکر کرد و اظهار داشت پس از این حادثه دو نفر از معاونان دادستانی تهران در صحنه حادثه حضور یافتند و پیگیری‌های ویژه‌ای انجام دادند.

جعفری دولت‌‌آبادی با اعلام این که رسیدگی به چنین حوادثی و از جمله ریزش آوار منجر به فوت در دادسرای جنایی تهران به عمل می‌‌آید، از تشکیل پرونده در این ناحیه از دادسرا به‌منظور بررسی علت حادثه و پی‌‌گیری قضایی خبر داد و ضمن قدردانی از حضور مستمر و به‌موقع قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی در محل حادثه، این اقدام را مصداق حضور به‌موقع و فعال نماینده دادستانی در حوزه اجتماعی دانست که بارها مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با اظهار این‌‌ که حادثه‌‌ فوق نشانگر نیاز کلان شهر تهران به مدیریت قوی شهری و سرعت در خدمت-رسانی است، در بیان روند رسیدگی به پرونده اظهار داشت: در رابطه با این حادثه هیأت کارشناسی تعیین شده تا علت بروز حادثه مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران به بازدید جمعی قضات دادسرای انقلاب اسلامی تهران از زندان فشافویه، اشاره و خاطرنشان کرد: تأکید دادستانی تهران بر بازدید از زندان به دلیل آثار مثبتی است که این اقدام از خود به جای گذاشته است و برای کاهش جمعیت زندان‌ها باید کار جهادی کرد.

وی در ادامه از افزایش نوبت‌‌های بازدید معاونان دادسرا، قضات و دادیاران ناظر زندان و قضات اجرای احکام از زندان‌‌ها، در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: دادستانی تهران شرح مفصلی از راهکارهای کاهش جمعیت کیفری در سه بخش شامل راهکارهای اتخاذی از سوی قوه قضاییه، سازمان زندان‌ها و مراجع قضایی را تهیه و به قوه قضاییه پیشنهاد داده است.

وی با اعلام این‌‌که اجرای این راهکارها می‌‌تواند به کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها منتهی شود، به‌عنوان مثال، بخشنامه‌‌ اخیر دادستانی تهران در زمینه‌‌ی نظارت سرپرستان بر صدور قرارهای بازداشت موقت را مورد اشاره قرار داد و گفت این بخشنامه به کاهش قابل توجه آمار صدور این نوع قرار تأمین کیفری منجر شده است؛ به نحوی که طی یک ماه اخیر در دادسرای تهران صرفاً هشت مورد قرار بازداشت موقت صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن اذعان به ضرورت صدور قرار بازداشت موقت در جرایم مهم مانند کلاه‌برداری‌های کلان و دیگر جرایم مهم به ترتیب مقرر در قانون، اتخاذ سیاستی هدفمند در بازداشت متهمان به جرایم مهم را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: قضات باید از صدور قرار بازداشت موقت در موارد غیر ضروری خودداری نمایند.

دکتر جعفری دولت‌‌آبادی راهکار دیگر برای کاهش شمار زندانیان را بازدید چهره به چهره‌‌ قضات ناظر با زندانیان دانست و ابراز امیدواری کرد که این بازدیدها به کاهش جمعیت کیفری زندان‌‌ها و تعیین تکلیف زندانیان منجر گردد و در ادامه با تأکید بر ضرورت اقدامات پیش‌‌گیرانه، این امر را موجب کاهش آمار جرایم ارتکابی و عاملی بازدارنده برای تکرار جرم دانست و با طرح این سؤال که چگونه در شهری کوچک فردی می‌تواند 300 میلیارد تومان کلاه‌برداری کند، یکی از راهکارهای پیشگیری را هوشیاری مقامات قضایی و انتظامی در قبال این‌گونه رویدادها دانست و گفت: چرا باید اجازه دهیم پرونده‌هایی تشکیل شود و سپس در جستجوی متهم و کشف اموال باشیم.

وی اجرای طرح پلیس راهور در مبارزه با رانند‌‌گان متخلف و رانند‌‌گی در حال مستی که با همکاری مؤثر قضات دادسرای ناحیه 32 (راهور) طی هفته گذشته در تهران انجام گرفت را نوعی اقدام پیش‌‌گیرانه دانست که بر اساس آن با رانندگانی که در هنگام رانندگی مرتکب جرم شوند و یا مسکرات مصرف نمایند، برخورد می‌شود.

موضوع دیگری که جعفری دولت‌‌آبادی به آن اشاره کرد، عزم دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و جدیت در این زمینه بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران فساد اقتصادی را مصداق اعلای فساد دانست؛ اما عارضه‌‌ فساد را منحصر به این حوزه ندانست و با اعلام این‌‌ که سیاست قوه قضاییه در مبارزه با فساد در تمام ابعاد آن جدی است، اظهار داشت: مبارزه با فساد در تمام سطوح ادامه خواهد یافت، اما به جهت پاره‌‌ای ملاحظات از اطلاع‌‌رسانی در خصوص برخی جرایم اجتناب می‌‌شود.

جعفری دولت‌آبادی برای نمونه به دستگیری و بازداشت هفده نفر از سرشبکه‌های جریان سازمان یافته علیه اخلاق و عفت عمومی طی چند روز اخیر در تهران اشاره کرد که متهمان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت مجرمانه داشته‌اند.

وی با اشاره به آمار جرم ضرب و جرح عمدی در شهر تهران، بر ضرورت توجه دستگاه‌‌های فرهنگی به این مسأله به‌عنوان یک آسیب اجتماعی تأکید نمود. وی افزود: این که در شهر بزرگی مانند تهران، جرم ضرب و جرح عمدی رتبه‌ دوم جرایم را دارد، حاوی این پیام است که در حوزه‌ی ارتباط افراد با یکدیگر ‌دچار آسیب‌هایی هستیم.

در ادامه، کیان‌‌منش معاون اجرای احکام دادسرای تهران، آماری از جمعیت کیفری زندان‌‌های تهران ارائه نمود و قضات ناظر زندان و هم‌‌چنین قضات شعب محکومان زندانی، مباحث خود پیرامون موضوع جلسه را مطرح نمودند و در بخش پایانی جلسه دکتر جعفری ضمن پاسخگویی به قضات، مواردی را مطرح نمود.

وی از جمله مشکلات کنونی در حوزه‌ زندانیان را اعطای مرخصی به محکومان با مجازات سنگین به‌ویژه محکومان به حبس ابد و امکان غیبت آن‌‌ها پس از اعطای مرخصی دانست و ایجاد رویه‌‌ واحد در سراسر کشور پیرامون تضمین اخذ شده از زندانی بابت مرخصی را امری ضروری خواند، اما در ادامه افزود: ارائه راهکار و نسخه‌‌ واحد برای همه‌‌ زندانیان مناسب نیست و لازم است که وضعیت و شخصیت زندانی و جرم ارتکابی مورد توجه قرار گیرد.

دادستان تهران رفع مغایرت آماری زندان و دادسرا را مستلزم ایجاد ارتباط سامانه‌‌ای میان این دو بخش دانست.

جعفری استقرار شعب اجرای احکام محکومان زندانی در محل زندان را ایده‌‌ای دانست که در صورت اجرایی شدن نقش به سزایی در کاهش جمعیت کیفری زندان‌‌ها خواهد داشت.

وی هم‌چنین ادغام محکومیت‌های متعدد محکومان زندان را موجب تعیین تکلیف محکومان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دانست.

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:53

ایران آنلاین / «سونامی مصرف لوازم آرایش در ایران»؛ «ایران بزرگترین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه»؛ «هزینه 10 تریلیونی ایرانی ها برای لوازم آرایشی»؛ اینها تیترهایی هستند که چشم ایرانی ها به دیدن شان عادت کرده و حساسیت و توجه آنها را نسبت به کلان بودن حجم مصرف و اهمیت آن در بازار لوازم آرایشی از بین برده است اما سرمایه گذاران خارجی که ایران پسابرجام را به چشم یک فرصت طلایی می بینند، بی تفاوت از کنار این تیترها نمی گذرند. نمونه اش سرمایه گذار بریتانیایی که در گفتگو با اکونومیست، ایران را «بزرگترین بازار جدید» نامیده که دوباره پا به عرصه اقتصاد جهان گذاشته است.

او قطعا این تیترها را به شکل دیگری می خواند. برای آنها که ایران «بازاری» به وسعت یک کشور با قریب به 80 میلیون جمعیت است، تیتر «هزینه 10 تریلیونی ایرانی ها برای لوازم آرایشی» هم با معناست و هم با اهمیت. هیات های تجاری مختلفی که هر روز پا به این سرزمین می گذارند تا حدودی این ادعا را ثابت می کنند.

بلافاصله پس از نخستین روزهای اعلام برجام، سر و کله هیات های تجاری از کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و آفریقایی در بازار بزرگی به نام «ایران» پیدا شد. در میان این هیات های بلندپایه برخی افراد عناوین پرطمطراقی را با خود به یدک می کشیدند؛ مثل همین چند مورد اخیر: مدیرعامل «توتال»، رییس «پزو»، مدیرعامل «ایرفرانس»؛ اما در میان بازارهای نفت و خودرو و هواپیما یکی از همه متفاوت تر و جالب تر است: «بازار لوازم آرایشی».

آرایش دختران ایرانی به نفع ترک ها و چشم بادامی ها

شاید در نگاه اول «جمهوری اسلامی ایران» با زنانی که حجاب برای آنها مهم است، به نظر جای مناسبی برای سرمایه گذاری در لوازم آرایشی نباشد اما سرمایه گذاران به این موارد توجه نمی کنند؛ آنها همان تیترها را به همراه آمار و ارقام واقعی مصرف مواد آرایشی در کشور مورد بررسی قرار می دهند و با یک سحاب دو دوتا چهارتای ساده، به این نتیجه می رسند که می توانند با سرمایه گذاری در این بازار، به سودهای کلانی دست پیدا کنند.

«سفورا» یکی از شرکت هایی است که پاییز گذشته برای دستیابی به همین سودهای کلان پا به ایران گذاشت. شرکت لوازم آرایشی و زیبایی فرانسوی سفورا در سال 1973 راه اندازی شد و طبق اطلاعات فوربس، تا سال 2013 با بیش از 1700 شعبه فروش و فروشگاه در 30 کشور جهان، بالغ بر 4 میلیارد دلار درآمد داشته است. در آبان سال گذشته (1394) رویترز اعلام کرد شرکت سفورا قصد دارد از ابتدای سال میلادی 2016 دست کم 7 شعبه خود را در ایران افتتاح کند تا اولین شرکت محصولات زیبایی اروپایی باشد که پس از تحریم به طور مستقیم وارد ایران شده است.

عطش کالای اورجینال

در راستای ورود شرکت سفورا به ایران، نگین فتاحی – داسمال یک شهروند اماراتی متولد ایران که مدیر سالن های زنجیره ای کاشت و آرایش ناخن در امارات است و در ایران نیز سالنی راه اندازی کرده است، در گفتگو با رویترز ادعا کرده است: «در ایران کالاهای تقلبی بسیار زیاد است و به همین خاطر عطش عجیبی برای جنس ها و کالاهای اصل و اورجینالی وجود دارد که به طور مستقیم از غرب وارد شده اند.» به همین خاطر از نظر او شرکتی مانند سفورا می تواند در ایران سرمایه گذاری موفقی داشته باشد.

سارا یلدا نویسنده فرانسوی – ایرانی که در حال برنامه ریزی برای اجرای 14 سری کنفرانس درباره ایران در پاریس در سال 2016 است به رویترز گفته است: «بسیاری از مردم نمی دانند که رابطه ایرانی ها با لوازم لوکس و زیبایی واقعا شبیه فرانسوی ها و ایتالیایی هاست. من فکر می کنم که برندهای لوکس می توانند در این کشور کاملا موفق باشند.»

این قبیل حرف ها و همان تیترهای وسوسه برانگیز می توانندس رمایه گذاران خارجی را ترغیب کنند که در بازار لوازم آرایشی ایران، ریسک کنند. تیترهایی که روزنامه ها و خبرگزاری ها در مورد بازار لوازم آرایشی می زنند، از دل آمارهای واقعی بیرون آمده است. بررسی های موسسه یورومانیتور نشان می دهد لوازم آرایشی و زیبایی جزو سودآورترین محصولات برای واردکنندگان در سال 2014 بوده است. البته این مطالعات نشان می دهد مصرف کنندگان آگاهی چندانی در مورد مخحصولات مراقبتی از پوست مثل کرم های ضد آفتاب ندارند و افزایش آگاهی آنها می تواند راه را برای رشد بیشتر و سریع تر این صنعت در منطقه باز کند.

بخش دیگری از مطالعات موسسه یورومانیتور نشان می دهد در حالی که شرکت های داخلی در زمینه محصولات بهداشتی پیشرو هستند، شرکت های خارجی و چند ملیتی در مورد محصولات آرایشی و زیبایی حرف اول را در ایران می زنند. بر اساس گزارش یورومانیتور، در سال 2014 حدود 20 درصد یا 14.9 میلیون نفر از جمعیت ایران را زنان بین 20 تا 40 ساله تشکیل می دادند که بیشترین مصرف لوازم آرایشی و زیبایی را داشته اند. در این گزارش آمده است که کالاهای کم هزینه با بسته بندی زیبا بیشترین جذابیت را برای خریداران دارند اما اغلب آنها جنس های تقلبی هستند که از چین، کره جنوبی و ترکیه وارد می شوند.

یورومانیتور پیش بینی کرده است که تغییرات فرهنگی در آینده ایران به افزایش مصرف مواد آرایشی کمک کند. لوازم آرایشی در ایران نه تنها در داروخانه ها و فروشگاه های مخصوص به فروش می رسند بلکه دستفروش ها حتی در مترو نیز به فروش مواد آرایشی روی آورده اند.

آرایش دختران ایرانی به نفع ترک ها و چشم بادامی ها

فروش لوازم آ رایشی به شیوه های مختلف و استقبال مصرف کنندگان در ایران باعث شده اکثرا مطالعات، آینده رو به رشدی را برای صنعت لوازم آرایشی پیش بینی کنند. گزارش هایی مثل گزارش موسسه یورومانیتور به شرکت ها نشان می دهد که بازار لوازم آرایشی در ایران یک فرصت طلایی برای کسب سود است. هر چند به نقل از اکونومیست، جاده ای که به این بازار طلایی می رسد پر از سنگلاخ است و با موانع بسیاری همراه است.

تجربه نشان داده است آغاز به کار کردن، سخت تر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می شود. در ایران نیز مشکلاتی مانند کمبود فاینانس، قوانین بانکی و کسب و کار و همچنین هزارتوی بوروکراسی اداری، سد بزرگی را برای آغاز کار ایجاد می کند. به همین خاطر رویترز نوشته است ایران با وجود بازار لوازم آرایشی به ارزش 4 میلیارد دلار در سال، نمی تواند نقش معدن طلا را برای سرمایه گذاران در این عرصه بازی کند./ هفته نامه صدا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:53

ایران آنلاین / حجت الاسلام محمدرضا زائری در یادداشتی در خصوص حقوق های میلیونی با درج عکسی از یک یقه دیپلماتیک نوشت:
متنفرم از این پیراهن های یقه آخوندی! وقتی به جای یک طلبه جوان و مخلص و بی آلایش ، بر تن یک مدیر غیرصالح می نشیند ! حقوق میلیاردی اش را او می گیرد و در خلوت به ریش همه می خندد و فحشش را من آخوند می خورم !

حالم به هم می خورد از پینه پیشانی وقتی به جای اثر سجده یک پیرمرد نورانی و اهل دل ، بر جبین یک آدم هزارچهره می نشیند که تسبیح در دست توی دلش برای کلاه گذاشتن سر مردم نقشه می کشد و بدنامی اش برای مسجدی ها و مذهبی ها می ماند !

می ترسم از الفاظ رنگین و اذکار آهنگین ذکر و دعا وقتی به جای شکفتن بر لبان مادری خسته و روزه دار بازیچه یک ریاکار تاجرصفت می شود که این سالها فهمیده چه طور باید ضاد والضالینش را بکشد و صدایش را پیچ و تاب بدهد و چشمانش را تنگ تر ببندد و گردنش را بیشتر کج و کوله کند تا بتواند از نادانی و نفهمی یکی مثل من سوء استفاده کند و خون مردم را بمکد !

سالهاست جماعتی ریاکار و متظاهر قاعده بازی را فهمیده اند و قلق ما را شناخته اند ، یکبار خودشان را در صف اول نماز جماعت جا می کنند و دوبار هم چهارصد ، پانصد هزار تومان به عنوان وجوهات می دهند و سه بار در باره مستحبات قبل و بعد از نماز شب سؤال شرعی می پرسند و سر ما آخوندهای ساده را کلاه می گذارند به بزرگی شکم های سیری ناپذیرشان ! آن وقت زیر پوشش دینداری و خدادوستی هر کاری که فکرش را هم نمی کنی انجام می دهند. بدنامی اش مال جماعت آخوندی که غالبا روحشان هم از این اتفاقات خبر ندارد و گرفتار صدهزار تومان پول هستند ولی همان جماعت دروغگوی ریاکار به اسم شان حقوق ها و پاداش های میلیاردی گرفته اند و اختلاس های کلان کرده اند و به غارت بیت المال مشغول شده اند !

همه اش هم تقصیر ما آخوندهاست که از همه دنیا همین یک پیراهن بی یقه را داشتیم و آن را هم به دیپلمات ها دادیم و هم به مدیران دولتی و هم به تاجرهای بین المللی ! کاش کراوات می زدند و هر کار می خواستند می کردند! مشکل از جایی شروع شد که به خاطر حذف کراوات پیراهن های خودشان را گذاشتند کنار و پیراهن ما آخوندها را پوشیدند ! کاش همان کراوات بود هنوز و هرکسی هر کاری می خواست بکند با کراوات می کرد نه با پیراهن یقه آخوندی !

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:53

ایران آنلاین /عبدالغفور حسینی اظهار داشت: ساعت 13:30 ظهر امروزیکشنبه در خیابان ولایت، ولایت 4 بر اثر حمله افراد مسلح، یک معلم و همسرش کشته شدند.

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر با اشاره به اینکه آقای شهردارزهی معلم آموزش و پرورش ایرانشهر، همسر و فرزند خردسالش با خودروی شخصی در حال عبور از خیابان ولایت بودند، ادامه داد: طبق اظهارات شاهدان عینی، دو فرد مسلح موتور‌سوار از طرف راننده به خودروی فوق شلیک کردند و این معلم به همراه همسرش کشته شدند و فرزندش از این حادثه جان سالم به در برد.

حسینی با اشاره به محکومیت ‌چنین اقداماتی ‌که رعب و وحشت در جامعه ایجاد می‌کند، افزود: ‌از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم ‌همچون همیشه عاملان این جنایت را دستگیر ‌و به اشد مجازات برسانند.

همچنین براساس اطلاعات منابع آگاه انتظامی علت این حادثه در دست بررسی دقیق است و احتمال انگیزه‌های طایفه‌ای قوت بیشتری دارد.

منبع: تسنیم

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:46

ایران آنلاین /یک سرهنگ اطلاعات عراق گفت، «نورا» دختر روس به عنوان یکی از خطرناک‌ترین تک‌تیراندازان گروه تروریستی داعش در فلوجه، از مهم‌ترین عناصری است که به محض ورود نیروهای عراقی به این شهر تحت تعقیب قرار گرفت. این افسر عراقی که نخواست نامش فاش شود، افزود: سیستم‌های تعقیب و پیگیری ارتباطات سازمان اطلاعات عراق با استفاده از بی‌سیم توانسته‌اند برخی مکالمات بین سرکرده داعش، موسوم به غانم الفلاحی و این تک‌تیرانداز روس را شنود کنند.

در این تماس‌ها، سرکرده داعش از نورا خواسته است آن عده از غیرنظامیان را که سعی دارند از شهر خارج شوند یا نیروهای عراقی را که به سمت ساختمان فرمانداری فلوجه در حال پیشروی هستند، هدف قرار دهد. نیروهای عراقی برای یافتن این دختر روس 28 ساله، یک عملیات ضربتی را در محله‌های نزال، الصناعی، منطقه المزرعه و محله الشهدا آغاز کرده‌اند.

سازمان اطلاعات عراق نیز به منظور یافتن، بازداشت یا قتل وی، برخی مشخصات او را منتشر کرده است. برخی از ویژگی‌های این تک‌تیرانداز که توسط سازمان اطلاعات عراق منتشر شده است، عبارتند از این‌که وی بور و بلند قد است و اصالت آذری دارد، از سوریه وارد عراق شده است و مسئول قتل 21 نفر از افراد پلیس مرکزی و یگان مبارزه با تروریسم در فلوجه است.

او یکی از 13 تک‌تیراندازی است که پوشش آتش مورد نیاز داعش را برای مقابله با هرگونه پیشروی احتمالی نیروهای عراقی و جلوگیری از خروج شهروندان غیرنظامی از شهر تأمین کرده بودند. وی پس از ورود نیروهای عراقی به فلوجه، ناپدید شده است.

منبع: العالم

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:46

ایران آنلاین /عادت عجیب مردم مسلمان اوگاندا در ماههای رمضان موجب حیرت کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

براساس این عادت مردان قبیله "لانگو" قبل از افطار همسران خود را کتک می زنند سپس زن پس از کتک خوردن اقدام به آماده سازی افطار می کند!

دیگر عادت عجیب در این کشور آنکه کودکان هنگام غروب خورشید بزرگان هر خانه را برای افطار در خانه "مختار" (کدخدا) صدا کرده و همچنین سفره افطار فقط در مساجد برپا می شود.

در اوگاندا "مسحراتی" (شخصی که با صدای طبل مردم را برای سحری بیدار می کند) وجود ندارد اما مردم با طبل در خیابان جشن گرفته و خیابان ها آذین بندی می شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:46

ایران آنلاین / کاظم جلالی در دوره‌های ششم، هفتم، هشتم و نهم از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی به مجلس راه یافت و در دوره دهم مجلس به عنوان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به مجلس راه یافت.

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 255 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:44

ایران آنلاین /محمود گودرزی؛ وزیر ورزش و جوانان در شصت و دومین جلسه ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: گزارشات مبسوطی از وضعیت جوانان در استان گلستان با حضور استاندار این استان ارائه شد که نشان دهنده وضعیت رو به رشد اشتغال و کاهش سطح بیکاری در این استان بود که الگوهایی از طرف استاندار ارائه شد که برای سایر استان‌ها نیز قابل اعمال است.

گودرزی با بیان اینکه استان گلستان در حوزه جوانان جزو استان‌های برتر قرار گرفته است، گفت: پرداختن به مسائل جوانان در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها از ظرفیت خوبی برخوردار بوده است.

وی از اجرای طرح ملی سیمای زندگی جوانان در وزارت علوم خبر داد و گفت: این طرح در سراسر دانشگاه‌ها انجام شده و گزارشاتی از آسیب‌های اجتماعی که در دانشگاه‌ها وجود دارد در این جلسه ارائه شد که نتایج قابل توجهی داشت و نکات مثبت و منفی در آن دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در این زمینه راهکارهایی نیز ارائه شد تا به استانداران و دستگاه‌های مختلف برای کاهش آسیب‌ها ارائه شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قصد داریم این راهکارها را در شورای اجتماعی مطرح کنیم و در گزارشاتی که در هر شش ماه یک بار در حضور مقام معظم رهبری ارائه می‌دهیم نیز گزارشی از این فعالیت‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: در خصوص اوقات فراغت جوانان برنامه‌های متنوعی دیده شده است که تا 15 تیرماه دستگاه‌ها به طور رسمی برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه می‌کنند و وزارتخانه نیز برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است که دستورالعمل آن به کلیه ادارات ارائه شده که استان‌ها تلاش می‌کنند این برنامه‌ها را عملی کنند.

گودرزی گفت: مقرر شده است که کنترل اساسی بر مدارس ورزشی که در تابستان فعالیت می‌کنند، صورت گیرد و مدارسی که فعالیت‌های مفید دارند؛ تقویت شوند و مدارسی که با معیارها و استانداردها همخوانی ندارند، راهنمایی و توصیه‌های لازم به آنها انجام شود.

وی با بیان اینکه وضعیت ورزش در مردم نسبتا بهبود یافته است، گفت: ده و نیم درصد مردم در سال‌های قبل ورزش می‌کردند که این آمار به 21 درصد رسیده است و این مساله قابل توجه است.

وی با تکذیب شایعات مبنی بر جابجایی وزیر ورزش و جوانان گفت: خبری در خصوص جابجایی من نیست و اگر هم چنین مساله‌ای باشد من از آن بی‌اطلاع هستم، اما از روزی که در فضاهای مجازی اخباری در این زمینه منتشر می‌شود؛ ما سعی می‌کنیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

گودرزی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص آسیب‌های اجتماعی در دانشجویان گفت: در این جلسه یک اسلایدی مشاهده شد که عدد 11 درصد را در خصوص برخی آسیب‌ها نشان می‌داد و ده‌ها اسلاید بود که نکات مثبتی را مشخص می‌کرد.

وی با اشاره به محرمانه بودن اخبار برخی آسیب‌های اجتماعی مطرح شده در جلسه امروز گفت: جایز نیست که این آمارها در سطح ملی مطرح شود ولی به طور کلی وضعیت ناامید کننده نیست.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در تحقیقات انجام بیش از 90 درصد دانشجویان اظهار کرده‌اند که خداباور و دین‌باور هستند و از این جهت وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 241 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:44

ایران آنلاین/ او در یک مصاحبه در سال81 (پیش از شهردار شدنش) از انسانی سخن می‌گوید که «به نقطه امامت رسیده» و «از جای دیگری هدایت می‌شود»

احمدی‌نژاد پانزده سال پیش گفته بود: «یک موقع آمد خودمان شاخصیم، یک کسی رسیده به نقطه امامت، او شاخص است؟ بله. او دیگر وصل است به آسمان و به خدا،‌ و از جای دیگر هدایت می‌شود.»

این روزها، بحث «انسان کامل» یکبار دیگر احمدی‌نژاد، به ویژه جریان موسوم به «انحرافی» را برسر زبان‌ها انداخته است. سندی که «انتخاب» به دست آورده، نشان می‌دهد احمدی‌نژاد این افکار را از سالها پیش در سر داشته است. او در یک مصاحبه در سال81 (پیش از شهردار شدنش) از انسانی سخن می‌گوید که «به نقطه امامت رسیده» و «از جای دیگری هدایت می‌شود».

این‌بار مخالفان دولت احمدی‌نژاد نیستند که دولتش را در زمینه‌های اعتقادی زیر سئوال می‌برند. اگر در آغاز دولت نهم اصلاح طلبان به مواردی از انحرافات فکری جریان احمدی‌نژاد اشاره می کردند، اما در ادامه جریان اصولگرا نیز متوجه شد که خطری که آنها بیان می‌کردند واقعی است. بوی خطر را حتی آیت‌الله مصباح هم استشمام کرد که گفت: «خطری که من احساس می‌کنم شدیدترین خطری است که تا به حال اسلام را تهدید کرده است و آن هم از سوی نفوذی‌هایی است که در بین خودی‌ها در حال رشد هستند.»(24/1/90)

آن روزها اصولگرایان ناچار بودند برای اینکه تمام قد از احمدی‌نژاد دفاع کرده بودند، گناه همه چیز را برگردن مشایی انداخته و میان آنها تمایز قائل شوند. اما حالا دیگر نیازی نیست تا برای فرار از زیربار انتقاد جناح رقیب دست به این توجیه بزنند. از همین روست که صدای اعتراضات بلند شده و بدون پرده پوشی از خطر «نوفرقانیسم» (احمدی‌نژادی‌ها) حرف می زنند.

هشدار ظهور نوفرقانیسیم

سخنرانی دکتر رضا غلامی در مراسم ارتحال امام در دانشگاه امام صادق جرقه اصلی این تقابل را ایجاد کرد. عنوان سخنرانی این بود: «خطر ظهور نوفرقانیسم در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامی». گروه فرقان کسانی بود که در ابتدای انقلاب دست به ترور بسیاری از بزرگان انقلاب از جمله آیت‌الله مطهری و مقام معظم رهبری زدند.

او در سخنرانی خود که بعدها بسیاری از رسانه های جریان اصولگرا نیز از آن حمایت کرده و مصاحبه‌هایی را در ادامه با وی ترتیب دادند، گفته بود که جریان انحرافی نیز در نهایت راه گروه «ضاله فرقان» را رفته و با مدعی بودن به «اتصال بی واسطه» و «ضعف مفرط در منطق و استدلال» به سرنوشت فرقان دچار شده و دست به اسلحه می‌برد.

به اعتقاد غلامی آنها با طرح موضوع قبول داشتن ولایت فقیه تنها «عوام فریبی» می کنند و «ذهن پاک بچه‌های متدین و حتی حزب اللهی را خراب می‌کنند خودشان را در شرایط کنونی، که البته شرایط سختی است،تنها ناجی ایران معرفی می‌کنند.» او بدون نام بردن از کسی که مشخص است منظورش احمدی نژاد است می پرسد: «شماها ناجی ایران هستید؟!»

رابطه فرقانیسم و شیخیه

این سخنرانی نکاتی دارد که مطابق با رفتارهای احمدی‌نژاد است. شیخیه فرقه‌ای بود که سیدکاظم رشتی آغاز کرد و بعدها سیدمحمد علی باب آن را ادامه داد و به ظهور بابیت منجر شد. اظهارات او خشم احمدی‌نژادی‌ها را به دنبال داشت. داوری از اولین کسانی بود که به آن اعتراض کرد. غلامی گفته بود: «اساس فکر شیخیه این بود که اولاً ظهور امام زمان ( ارواحنا فداه ) بسیار نزدیک است.» بازگشت به سابقه نزدیکان احمدی نژاد و ساخت و توزیع مستند ظهور نزدیک است نشان از انطباق این نظرات دارد. او ادامه داده بود: «حتی جلوتر که رفتند، گفتند امام زمان (ع) ظهور کرده و وظیفه ما این است که بگردیم و امام (ع) را پیدا کنیم و به ایشان بپیوندیم!» نظیر همین حرفها را حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی عضوی شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز از زبان احمدی‌نژاد زده بود. این روحانی گفته بود: «احمدی‌نژاد می‌گفت بروید توی کوچه‌ها بگردید تا امام زمان را پیدا کنید.»(روزنامه جمهوری اسلامی، 26/11/93)

به دنبال این اظهارات داوری در یک نامه رسمی از نشریاتی که این سخنان را منتشر کرده بودند، در خواست مناظره کرد.

احمدی‌نژاد دعوت به مناظره می شود

غلامی در رسانه‌ها و گروه‌های احمدی‌نژادی با توهین مواجه شد در مصاحبه‌ای به آن واکنش نشان داد و گفت: «پیش بینی می کردم به من توهین کنند. وقتی منطق و استدلال وجود نداشته باشد، فحاشی می کنند. آسان ترین کار برای خفه کردن منتقد، ترور شخصیت اوست.» هر دو طرف خواهان مناظره هستند. از سوی اعضایی از نزدیکان احمدی‌نژاد از جمله داوری او به مناظره دعوت شده است اما غلامی تنها با نفر اول طرف مقابل و در مقابل دوربین‌ها در مدرسه فیضیه حاضر به این مناظره است.

چرا احمدی‌نژاد را به نوفرقانیسم متهم می کنند؟

پاسخ این سئوال روشن برای کسانی که رفتارهای احمدی‌نژاد و جریان نزدیک به او را بررسی کرده‌اند روشن است. آنها معتقدند که اندیشه‌های فرقان و شیخیه در یک نقطه مشترک بود. اینکه هر دو به اسلام منحی روحانیت معتقد بودند. رضا غلامی البته پا را فراتر گذاشته و معتقد که اعلام قبولی ولایت فقیه از سوی آنها «رفتاری منافقانه است» او گفته بود: «نه تنها دیدگاه‌های آنها با ولایت فقیه سازگاری ندارد، بلکه از دهن‌کجی به دستورات ایشان و اعتراض به ولایت فقیه که نمادهای بارز آن در بعضی رفتارهای خاصشان کاملاً مشهود است، نیز نمی‌توان باورمندی آنان به ولایت فقیه را پذیرفت و دیر نخواهد بود که رویکرد منافقانه به ولایت فقیه هم تمام می‌شود و ستیز با ولی فقیه عیان خواهد شد.»

کلید واژه انسان کامل

کلید واژه انسان کامل درجای جای اندیشه‌های مشایی و احمدی‌نژاد تکرار می شود. انسان کامل کلید واژه‌ای بود که احمدی‌نژاد مرتب آن را تکرار می‌کرد و بسیاری مصداق آن را مشایی معرفی کردند. در اواخر دولت قبل نیز احمدی‌نژاد در یک حکم برای مشایی دقیقا از همین کلید واژه استفاده کرد که منجر به جنجالی در رسانه‌ها شد. کریمی قدوسی از نزدیکان پایداری در این باره گفته بود: «تعبیر انسان کامل که احمدی نژاد در سخنرانی هایش به آن اشاره می کند مشایی است.»(21/9/91) گشتی در سایت www.ahmadinejad.ir نیز نشان می‌دهد که مطالب فراوانی با «کلید واژه انسان کامل» می‌توان یافت.

ارتباط بی واسطه با آسمان

اما احمدی نژاد اعتقاد به انسان کامل و ارتباط «بی‌واسطه با آسمان» را سالهاست که با خود دارد. در بحبوحه دوران اصلاحات هیچ کس هنوز احمدی‌نژاد را نمی‌شناخت. او از جمله دانشجویانی بود که اتفاقا با حمله به سفارت آمریکا مخالف بود و در واقع با آن طیف مخالفت داشت. نشریه اندیشه و تاریخ سیاسی ایران در سال 81 به سراغ احمدی‌نژاد رفته و با او مصاحبه‌ای درباره «آناتومی جنبش دانشجویی» انجام می‌دهد. نگاهی به آن مصاحبه نشان می‌دهد که حرفهای احمدی‌نژاد چندان تغییری در همه این سالها نداشته است. اما نکته مهمی در آخر مصاحبه از سوی او بیان می شود که دقیقا مطابق با همین نظر است. 

احمدی‌نژاد گفته بود: «خداوند می‌گوید من برایت، هم یک پیامبر درونی گذاشتم هم یک حجت بیرونی می گذارم. شاخصی می گذارم نگاه کن برو. اگر شاخص بیرونی نباشد چه مسئولیتی از من می‌خواهد؟ مهم تشخیص این شاخص است. یک موقع فلان حزب و گروه و ارگان و نهاد و دسته و آدم ها را هم شاخص می گیریم، ناچاریم از شاخص داشتن. یک موقع آمد خودمان شاخصیم، یک کسی رسیده به نقطه امامت، او شاخص است؟ بله. او دیگر وصل است به آسمان و به خدا،‌ و از جای دیگر هدایت می‌شود.» او اگرچه در ادامه این فرد را رهبری معرفی می‌کند اما به اعتقاد غلامی این حرفها از سر «نفاق» و برای جلب بدنه حزب‌اللهی است. با این حال در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت احمدی‌نژاد نفاق نداشت. بلکه بعدها مشایی در نگاه او همان فردی بود که «به نقطه امامت رسید».

ظهور نوفرقانیسم در احمدی‌نژادی‌ها / احمدی‌نژاد در سال 81 چه گفته بود؟+سند

ظهور نوفرقانیسم در احمدی‌نژادی‌ها / احمدی‌نژاد در سال 81 چه گفته بود؟+سند

رضا غلامی نیز همین نکته را اشاره کرده و می گوید: «گفتند باید بین مردم و امام زمان (ع) رابطه برقرار باشد تا در عصر غیبت، مستقیماً تکالیف مسلمین از امام زمان (ع) دریافت گردد. بعد آمدند نام این رابطه و افراد رابط را رکن چهارم به مثابه یکی از اصول دین گذاشتند. رکن چهارم یعنی انسان کاملی که به دلیل سعت وجودی‌ای که دارد، رابط بین امام زمان و مردم است. توجه داشته باشید که این‌ها روی انسان کامل و مقام او خیلی حرف می‌زنند. ثالثاً، تا توانستند به مرجعیت و علماء شیعه فحش و ناسزا گفتند و اینگونه القاء کردند که مرجعیت و علما، مانع ظهور امام زمان (ع) و همچنین ارتباط مستقیم و خالص شیعیان و امام زمان (ع) هستند.»

نگاهی به اظهارات حجت الاسلام شجونی که در آن نقل قولی از احمدی نژاد را از زبان حجت‌الاسلام ثمری بیان کرده بود، می‌تواند نشانه دیگری باشد از ماجرای «ناسزا گویی به علما».

هر چه هست، ماجرای «نوفرقانسیم» می‌تواند سرآغاز تحول تازه‌ای در سیاست ایران باشد. خاصه اگر این موضوع را در پیوند با انتخابات آینده ریاست جمهوری در ایران ارزیابی کنیم.

/انتخاب

 

 

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:34

ایران آنلاین /براساس آنچه در سایت قانون آمده دلیل توقیف این روزنامه "افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، مستندا به بند 5 اصل 156 قانون اساسی بوده و  در راستای وظایف قوه قضائیه در پیشگیری از وقوع از جرم و در راستای ماده 114 آئین دادرسی کیفری توقیف شد".

سایت روزنامه قانون مدعی شده است این روزنامه بدنبال شکایت سازمان اطلاعات سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و از سوی دادستانی توقیف شد.

هنوز هیچ منبع قضایی صحت خبر فوق را تائید یا تکذیب نکرده است./میزان
 

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:34

ایران آنلاین /بهروز نعمتی اظهار کرد: 11 نفر از نمایندگان برای ریاست مرکز پژوهش‌ها کاندیدا شده بودند که 4 نفر از آنها انصراف دادند و هیات رئیسه از بین 7 نفر باقیمانده آقای جلالی را به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها انتخاب کرد.

وی افزود: آقای محمدرضا عارف در بین کاندیداهای ریاست مرکز پژوهش ها نبود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز دوشنبه هیات رئیسه مجلس گفت که دراین جلسه ساماندهی طرح‌ها و لوایح در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

نعمتی یاد آور شد: درجلسه امروز مقرر شد کمیسیون‌های تخصصی اعضای خود را برای عضویت درمجامع و شوراها به صحن علنی معرفی کنند.

وی افزود: همچنین آقای قاضی‌زاده هاشمی از سوی هیات رئیسه مسئول پیگیری لوایح ارائه شده از سوی دولت به مجلس شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس یاد آور شد: همچنین در جلسه هیات رئیسه بر لزوم تشکیل هر چه سریعتر مجامع استانی نیز تاکید شد.
منبع: ایسنا
 

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:34

ایران آنلاین /وی در خصوص توضیح این طرح‌ها گفت: تأمین آب شرب بیش از دو هزار روستا با جمعیتی بیش از 2.5 میلیون نفر در روستاهای بالای 20 خانوار از برنامه‌های مهم این شرکت است که 1500 میلیارد تومان از اعتبارات آن توسط صندوق توسعه ملی و حدود 500 میلیارد تومان آن از محل تملک و دارایی سرمایه تأمین خواهد شد.

جانباز در ادامه افزود: به دنبال واگذاری 23 طرح عملیاتی در سطح  کشور به دست بخش خصوصی ایرانی هستیم که در کمتر از یک ماه آینده به صورت رسمی مراسم انعقاد قراردادهای آن برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر اینکه بیشتر پروژه‌ها در خصوص نمک زدایی از آب دریا، اجرای تأسیسات فاضلاب و تصفیه خانه‌ها هستند، تصریح کرد: برای این 23 طرح 1700 میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد که تنها در یکی از این پروژه‌ها صد درصد سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران هندی با رهبری فردی ایرانی صورت خواهد پذیرفت.

وی در ادامه افزود: پروژه دیگر در دست تکمیل 26 تصفیه خانه فاضلاب در سطح کشور بوده که به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های ما به حساب می‌آید و در تلاش هستیم تمام آنها در مدت زمان تعیین شده به پایان برسند.

گفتنی است دو تصفیه خانه از آنها ظرف مدت یکماه آینده افتتاح خواهند شد.

جانباز در ادامه به طرح اصلاح الگوی مصرف آب اشاره و بیان کرد: بیش از 24 درصد از مشترکین آب کشور بیش از 20 متر مکعب آب مصرف می‌کنند که در قالب این پروژه در تلاش هستیم این میزان را به 22.5 درصد کاهش دهیم که برای تحقق این هدف باید فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه تغییر الگوی مصرف مشترکین، کارهای تعرفه‌ای، برخورد با مشترکین پرمصرف و فرهنگ سازی انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه به سایر کارهای در دست اجرا اشاره و بیان کرد: 144 طرح آماده واگذاری به بخش خصوصی است که عمدتاً پروژه‌های  خطوط انتقال آب، تصفیه خانه آب و فاضلاب در مرحله تصویب دستورالعمل و نحوه واگذاری هستند.

وی در ادامه به موضوع تنش آبی در کشور اشاره و اظهار داشت: تنش آبی در کشورمان از موضوعات حساس کشور است که در سال‌های گذشته بارها به آن اشاره شده بود و مردم با همراهی مناسب تابستان‌های سال‌های گذشته را با کمترین مشکل پشت سر گذاشتند.

جانباز با اشاره به بهبود شرایط در تابستان سال جاری گفت:  سال  گذشته از 1136 شهر تحت پوشش 547 شهر با جمعیت 50 میلیون نفر در تنش آبی قرار داشتند که در سال جاری بنا بر محاسبات صورت گرفته 301 شهر با جمعیت 35 میلیون نفر در تنش آبی قرار گرفته‌اند که این میزان نشان دهنده کمبود آب 8.6 دهم درصدی است./میزان

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:30

ایران آنلاین /رسانه‌های داخلی ایران روز یک‌شنبه از رایزنی مقامات این کشور با شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا برای بستن قرارداد خرید 100 فروند هواپیما هستند که در صورت انعقاد ارزش آن میلیاردها دلار خواهد بود و اولین ورود بزرگ یک شرکت آمریکایی به جمهوری اسلامی ایران پس از توافق هسته‌ای سال گذشته است.

این قراداد همچنین در صورت انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری میان دو کشور خواهد بود. اما موانع قانونی و تحریم‌های باقی‌مانده واشنگتن علیه تهران پس از اجرای توافق هسته‌ای می‌تواند این قرارداد را سخت و پیچیده کند. با وجود تلاش وزارت امور خارجه آمریکا برای ترغیب به تجارت با ایران، شرکت‌های آمریکایی و خارجی نسبت به پیامدهای سیاسی و قانونی هر قراردادی با ایران نگران هستند.

فاخر داغستانی یک سخنگوی شرکت بوئینگ در نمایندگی‌اش در دوبی بدون اظهار نظر درباره این‌که رایزنی‌ها بر سر این قرارداد در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: هر قراردادی که حاصل شود، مشروط به تأیید دولت آمریکاست.

یک مقام ارشد دولت آمریکا نیز روز یک‌شنبه تأکید کرد که دولت آمریکا باید چنین قراردادی را مورد بررسی قرار دهد.

بر اساس توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 وزارت خزانه‌داری آمریکا باید مورد به مورد اعطای مجوز به افراد و شرکت‌های خواهان صادرات، صادرات مجدد، فروش، اجاره و انتقال هواپیماهای مسافربری و خدمات و تجهیزات مربوط به ایران را بررسی کند.

به نوشته گاردین، تحریم‌های غیرهسته‌ای باقی‌مانده واشنگتن علیه تهران سبب شده است تا قانون‌گذاران آمریکایی به بوئینگ هشدار دهند که با ایران تجارت نکنند. این شرکت هواپیماسازی نیز برای فروش خود باید از یک موسسه تابع خارجی و اعتباری غیر از دلار آمریکا استفاده کند که این خود می‌تواند در اجرای این قرارداد مشکل‌ساز باشد./ایسنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 234 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:30

ایران آنلاین / محمدباقر مازنی در نشست خبری رئیس کل و مسئولان قضایی استان البرز که پیش از ظهر دوشنبه در دادگستری استان برگزار شد، با اشاره به پرونده های مربوط به دادگاه های خانواده در کرج، اظهار کرد: سال گذشته ۵ هزار و ۷۷۰ پرونده با موضوع طلاق به محاکم عمومی شهرستان کرج وارد شد که در مجموع نسبت به سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

وی افرود: از این تعداد ۲ هزار و ۵۰ فقره طلاق به درخواست زوجه و یک‌هزار پرونده نیز به درخواست زوج بود که ۲ هزار و ۷۶۴ فقره پرونده نیز به صورت توافقی بوده است.

رییس محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرج با اشاره به اینکه در حوزه تقاضای طلاق توافقی با کاهش ۲۳ درصدی نسبت به سال ۹۳ مواجه ایم، گفت: متقاضیان مربوط به تقاضای طلاق در آقایان ۳۰ تا ۳۴ سال و خانم ها ۲۵ تا ۲۹ سال دارند.

وی تاکید کرد: میانگین زندگی مشترک متقاضیان طلاق در شهرستان کرج کمتر از یک سال است که نشان از لزوم توجه به بحث آموزش در این حوزه است.

مازنی با اشاره به اینکه تفاوت سنی زوجین برای طلاق بعضا ۶ سال بوده است، گفت: سال گذشته حدود ۸۷ هزار پرونده به دادگاه های شهرستان کرج وارد شده که ۳۰ هزار و ۸۸۰ فقره پرونده مربوط به محاکم حقوقی، ۲۰ هزار و ۷۰۰ فقره پرونده به محاکم خانواده و ۳۵ هزار و ۳۸۹ فقره به دادگاه کیفری مربوط بوده است.

رئیس محاکم عمومی و انقلاب کرج در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع پرونده های ورودی سال گذشته نسبت به سال ۹۳ حدود ۲ درصد افزایش داشته است./مهر

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:30

ایران آنلاین /علی عابدینی ، با اشاره به اینکه کانون‌های گرد و غبار در کشورهای اردن، سوریه و عراق باعث وضعیت کنونی کشور شده است، گفت: تولید گرد و غبار و انتقال آن به کشور ما در فصول گرم سال و معمولا از اردیبهشت ماه تا پایان تابستان به علت خشک شدن سطح زمین و بادهای شمالی تداوم دارد و در مهر ماه رو به کاهش خواهد بود. 

وی اظهار کرد: توده‌های گرد و غبار در این مقطع زمانی استان‌هایی مثل بوشهر، خوزستان، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی تا حدی استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد و حتی برخی اوقات تهران را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

معاون سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شدت باد و میزان رطوبت بستر خاک بر عهده سازمان هواشناسی است، گفت: این سازمان سعی دارد قبل از اینکه پدیده گرد و غبار روی کانون‌ها شکل گیرد آن را پیش‌بینی کند.

کانون‌های داخلی و خارجی گرد و غبار به طور همزمان پیگیری شود

معاون سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه این گرد و غبارها از کشورهای همسایه غربی وارد ایران می‌شود، افزود: همه گرد و غبارهای کشور منشا خارجی ندارد، به طوری که گرد و غبار هفته جاری در استان‌هایی مثل قم و اصفهان منشا داخلی دارد و از مناطق بیابانی اطراف تولید و به این استان‌ها انتقال می‌یابد، بنابراین باید کانون‌های داخلی و خارجی به طور همزمان پیگیری شود.

عابدینی با تاکید بر اینکه در بحث گرد و غبار سلامت عمومی و امنیت مردم به ویژه در استان‌های مرزی کشور مطرح است، اظهار کرد: آموزش راهکارهای بهداشتی در مواجهه با گرد و غبار در این مناطق ضروری است و باید استفاده از فیلترها و ماسک‌ها به منظور کاهش آسیب‌ها عمومی شود.

زابل تحت تاثیر گرد و غبار داخلی و خارجی

وی در مورد وضعیت گرد و غبار زابل نیز اظهار کرد: منطقه زابل تحت تاثیر بادهای 120 روزه  فصل گرما و کانون‌های داخلی و خارجی گرد و غبار است. کشورهای افغانستان و پاکستان زابل را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند، خشکی دریاچه هامون نیز این وضعیت را تشدید می‌کند.

معاون سازمان هواشناسی ضمن اشاره به نشست روز یکشنبه (30 خرداد) دستگاه‌های مختلف در وزارت کشور به منظور بررسی موضوعات محیط زیستی از جمله گرد و غبار گفت: در این نشست پیشنهادات دستگاه‌های مختلف برای مقابله با گرد و غبار ارائه شد که طی صورت‌جلسه‌ای تنظیم و در صورت لزوم به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود./ایسنا

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:29

ایران آنلاین /روزنامه ساندی تایمز در گزارشی از گنجی پرده برداشت که گروه تروریستی داعش آن را از عناصرش نیز پنهان می کند.

این روزنامه به نقل از یکی از عناصر جدا شده از داعش نوشت: داخل خانه شهردار سابق رقه، رازی وجود دارد که داعش آن را حتی از عناصرش نیز پنهان می کند. آن راز، یک در آهنی است که منتهی به یک خزانه پر از اطلاعات و اثر انگشت می شود. داخل این خزانه 50 میلیون دلار به شکل اوراق نقدی و قطعه های طلا موجود است. این خزانه شریان اقتصادی خلافت خودخوانده داعش به حساب می آید؛ شریانی که تنها 35 نفر از آن آگاهی دارند و 24 ساعته با نگهبانان و دوربین حفاظت می شود.

روزنامه تایمز در ادامه اطلاعات کمیابی در خصوص " بانک مرکزی داعش" از طریق این فرد که بر دخل و خرج داعش نظارت داشت، منتشر کرد. 

این فرد که هفته گذشته از دست داعش فرار کرد و هم اکنون در ترکیه ساکن است، به روزنامه تایمز گفت: تمامی دارایی های داعش در این ساختمان توزیع می شود و تمامی آنها عبارت است از دلارها و شمش های طلایی که هرکدام یک کیلوگرم وزن دارد.

این فرد جدا شده از داعش در ادامه افزود: سران داعش تبلیغات خود را در خصوص استفاده نکردن از دلار آمریکا که آن را " نظام اقتصادی سرمایه داری آمریکا برای برده داری" توصیف می کنند، افزایش داده اند؛ اما طرحشان برای تبدیل دلار به دینار طلا شکست خورده است.

وی در ادامه تصریح کرد: "داعش ماه گذشته 50 میلیون دلار از تولید نفت و مالیات هایی که بر کفار و دارایی هایی که بر آنها مسلط شدند، به دست آورد. بیشتر دارایی های داعش از کفار و اموال این افراد های بدست می آید."
منبع: باشگاه خبرنگاران

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:29

ایران آنلاین /به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با پایان یافتن هفته نخست لیگ جهانی تیم ملی والیبال کشورمان دوشنبه شب راهی صربستان می شود.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 14 بازیکن را برای حضور در سه دیدار هفته دوم لیگ جهانی مقابل تیم های صربستان، برزیل و بلغارستان در شهر بلگراد را اعلام کرد که به قرار زیر است:
سعید معروف، علیرضا بهبودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، محمد فلاح، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، شهرام محمودی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی پور، حمزه زرینی، علیرضا مباشری و جواد معنوی نژاد

بدین تریب مهدی مهدوی و آرمین تشکری امروز از ریو به تهران باز خواهند گشت تا پس از استراحتی کوتاه با شرکت در تمرینات گروه دوم تیم ملی در تهران خود را برای شرکت در هفته سوم مسابقات لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی آماده کنند و علیرضا بهبودی و محمد فلاح نیز در بلگراد به جمع کاروان والیبال ایران اضافه خواهند شد تا تیم ملی کشورمان را در سه مسابقه هفته دوم همراهی کنند.

محمد فلاح، سرعتی زن جوان ایران اولین تجربه خود در تیم ملی بزرگسالان را کسب خواهد کرد که قبل از این سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نداشت اما در تمام رده های پایه ملی به میدان رفته بود. از طرف دیگر علیرضا بهبودی نیز بعد از 6 سال یک بار دیگر در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت.
آخرین رقابتی که بهبوی پیراهن تیم ملی را بر تن داشت به مسابقات انتخابی مسابقات جهانی 2010 بازمی گردد که در آن زمان حسین معدنی هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را بر عهده داشت.
مردان والیبال کشورمان با کسب یک پیروزی از سه مسابقه هفته نخست در برزیل امشب ریو را به مقصد بلگراد ترک خواهند کرد و در نخستین دیدار خود از هفته دوم لیگ جهانی روز پنجشنبه از ساعت 18:30 به وقت ایران به مصاف بلغارستان خواهند رفت.

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:29

ایران آنلاین /روزنامۀ آلمانی "دی ولت" با انتشار گزارشی دربارۀ رشد تجارت جنسی در مالزی نوشت که این کشور با گذر از تایلند و فیلیپین به اولین مقصد تجارت جنسی ارزان در دنیا تبدیل شده است و مراکز اینگونه فعالیت ها در اصلی ترین خیابان های کوالالامپور، پایتخت مالزی، قابل دسترسی است.
هر چند مالزی کشوری با اکثریت مسلمان است و قوانینی علیه آزادی فحشا دارد و حتی فحشا در این کشور غیر قانونی است، اما هیچ یک از این محدودیت ها مانع شکوفایی تجارت فحشا در این کشور نشده و اکنون ارزش تجارت جنسی در مالزی به 854 میلیون یورو رسیده است.
روزنامۀ "دی ولت" گزارش داده است که اکنون خانه های فحشای کوچک و سالن های ماساژی که خدمات جنسی هم ارائه می کنند، در سراسر مالزی گسترش یافته اند.
آمارها نشان می دهد که به ازای هر 10 هزار نفر 52 فاحشه در مالزی وجود دارد، در حالی که این عدد در تایلند 45 است.
صاحب نظران معتقدند که وضعیت فرهنگی نابسامان مالزی در این زمینه، نتیجۀ سیاست توسعۀ مالزی، بر اساس الگوی غربی، در سال های اخیر است.
منبع: العالم
 

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:33

ایران آنلاین / حکم شرعی استعمال عطر در ماه رمضان و زمان روزه داری مطابق با استفتائات آیات عظام خامنه ای و سیستانی منتشر می‌شود.

آیت‌الله خامنه‌ای:
سؤال: استعمال عطر براى روزه‌دار، در ماه رمضان چه حکمى دارد؟
جواب: استعمال عطر براى روزه‌دار مستحب است؛ ولى بو کردن گیاهان معطّر مکروه است.

آیت‌الله سیستانی:
پرسش: استفاده از عطر و ادکلن برای روزه دار چه حکمی دارد؟
پاسخ: مانعی ندارد./مشرق

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:30

ایران آنلاین / رئیس جمهوری ، پرهیز از غرور کاذب و مأیوس شدن هنگام پیروزی و شکست در صحنه ورزش را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر روزی در میادین ورزشی شکست خوردیم این شکست نباید ما را مأیوس کند و اگر پیروز شدیم نیز نباید این پیروزی باعث غرورمان گردد و هر پیروزی باید پله‌ای برای صعود و حرکت بالاتر باشد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی یکشنبه شب در ضیافت افطار با ورزشکاران با تأکید بر اهمیت ورزش همگانی در کنار توجه به ورزش قهرمانی، اظهارداشت: ورزش همگانی اساس و پایه است اما از طرف دیگر ورزش قهرمانی می‌تواند مشوق نسل جوان کشورمان برای ورزش همگانی باشد.
رئیس جمهوری با بیان اینکه «امروز جامعه ایران در مسیر تحرک سالم و با نشاط برای سلامت جسم و جان خود قرار دارد»، گفت: بازی‌ها و ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای باعث خلق افتخارات ملی و تبلیغ و معرفی هویت و فرهنگ کشورمان به دنیا می‌شود مخصوصاً ورزش‌هایی که با اخلاق توأم باشد، بزرگترین تبلیغ برای یک ملت محسوب می‌شود.
دکتر روحانی تصریح کرد: ورزش قهرمانی اگر توأم با اخلاق اسلامی و انسانی باشد می‌تواند همه تبلیغاتی را که در زمینه ایران‌هراسی در دنیا به راه انداخته‌اند، از بین برده و چهره واقعی ایران و ایرانی را به جهانیان معرفی کند.
رئیس جمهوری گفت: خوشحالیم در کشوری زندگی می‌کنیم که جوانان ما در علم و دانش افتخارات فراوانی می‌آفرینند و در دنیای دیپلماسی نیز پهلوانان بزرگی که از قدرت علمی، فنی و حقوقی برخوردار هستند، می توانند در یک معرکه بزرگ جهانی وارد شده و با موفقیت از آن خارج شوند.
دکتر روحانی گفت: سال گذشته و در ایام ماه مبارک رمضان، قهرمانان ما توانستند در صحنه دیپلماسی در برابر آنچه جامعه جهانی می‌نامیدند، پیروزی و موفقیت به دست آورده و حقوق ملت ایران را از همان کسانی که ادعا می‌کردند ایران حق غنی‌سازی ندارد، کسب کرده و امروز آنها را در زمینه هسته‌ای طرف معامله خود قرار دهند.
رئیس جمهوری افزود: همان‌ کسانی که ادعا می‌کردند ایران نباید آب سنگین داشته باشد، امروز از ایران آب سنگین می‌خرند و تاکنون یک محموله از آن را خریداری کرده‌اند.
دکتر روحانی تصریح کرد: قهرمانان کشورمان زنجیرهای تحریم را گسسته و راه را برای فعالیت جامعه باز کرده‌اند.
رئیس جمهوری تصریح کرد: در هر صحنه و رشته‌ای که نمایندگان ملت ایران پیروز می‌شوند، این به مفهوم پیروزی همه ملت ایران است.
دکتر روحانی در ادامه با آرزوی قهرمانی و پیروزی‌های ورزشکاران کشورمان در المپیک و پارا المپیک، اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران کشورمان باز هم برای ملت ایران غرور و افتخار خلق کنند.
رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: برخی کشورهایی که غرور و افتخار تاریخی ندارند، از طریق اسطوره‌‌سازی و بسیاری از مسایل دیگر که ممکن است با واقعیت انطباق نداشته باشد، به دنبال خلق قهرمانانی در عالم تخیل و خیال هستند و این در حالی است که سرتاسر تاریخ ملت ایران سرشار از غرور و افتخارات تاریخی است.
دکتر روحانی اضافه کرد: در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز افتخارآفرینان بزرگی داشتیم و ملت ایران هیچگاه چهره‌های بزرگی همچون بابایی‌ها، ستاری‌ها، همت‌ها، باکری‌ها و باقری‌ها را فراموش نخواهد کرد و همواره به قهرمانان بزرگ تاریخی خود افتخار می‌کند.
رئیس جمهوری با بیان اینکه قهرمانان می‌توانند به یک ملت روحیه و امید داده و راه را برای کارهای بزرگ بگشایند، اظهار داشت: ورزش گاهی از یک ملت تبلیغی می‌کند که چه‌بسا هزاران ساعت تبلیغات مکتوب و تصویری نیز از انجام آن ناتوان باشد.
دکتر روحانی با اشاره به اینکه ورزش علاوه بر مسأله سلامت و نشاط عمومی در کنار خود، صبر، مقاومت، ایستادگی و کار جمعی را هم به ارمغان می‌آورد، گفت: افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان در میادین جهانی نه تنها باعث غرور و افتخار ملت ایران می‌شود، بلکه سایر ملت‌ها نیز به آن افتخار می‌کنند.
رئیس جمهوری با تجلیل از حضور بانوان ورزشکار کشورمان با رعایت الگو و شئونات اسلامی در عرصه‌های ورزشی جهان، گفت: جمهوری اسلامی ایران از یک ویژگی خاصی برخوردار است که شاید کمتر کشور در جهان دارای آن باشد و آن افتخارآفرینی بانوان و زنان قهرمان ورزشکار کشورمان در صحنه‌های ورزشی با الگوی اسلامی است.
دکتر روحانی افزود: رعایت این الگوی اسلامی از طرف بانوان ورزش کشورمان از یکسو افتخاری برای ما در دنیای اسلام است و از سوی دیگر افتخاری برای ایستادگی بر مبنای فرهنگ و هویتمان محسوب می‌شود.
رئیس جمهوری در ابتدای این مراسم نیز با ابراز خرسندی از میزبانی جامعه ورزشی کشور در ماه مبارک رمضان، گفت: از آغاز دولت یازدهم همواره تأکید داشتم که برای دستیابی به اهداف والای ملی، باید با بهره گیری از نظرات و دیدگاه های صاحبنظران ، برنامه‌ریزی انجام گیرد و از تصمیمات خلق الساعه پرهیز شود که همه اینها تحت عنوان تدبیر نام‌گذاری شد.
دکتر روحانی ادامه داد: باید برای رسیدن به قله‌‌ها تدبیر کنیم و در کنار این تدبیر در زندگی و روزهای سخت با امید حرکت نماییم و این امید است که می‌تواند جامعه‌ای را به همه نقاط مطلوب و اهداف والا برساند.
رئیس جمهوری با طرح این پرسش که چه کسانی برای یک ملت امید، شادی و لبخند را به ارمغان می‌آورند، تأکید کرد: افتخارات ملی باعث ایجاد و تقویت امید و غرور یک ملت می شوند.
دکتر روحانی با اشاره به صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1377، گفت: آن گل با افتخار در استرالیا توانست همه ایرانیان را از روی صندلی‌ها بلند کند که این قیام برای غرور، امید و افتخار بود.
رئیس جمهوری با بیان اینکه اساس و هدف ورزش،‌ سلامت جسم و روح جامعه و مردم است، ادامه داد: همواره در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و جلسات مسایل و معضلات اجتماعی تأکید داشتم که به جای همه راه‌حل‌های ارایه شده در این جلسات باید بیشتر به فکر آموزش، پرورش و ورزش باشیم؛ چرا که توجه به این سه امر می‌تواند جامعه را از آسیب‌ها، معضلات و افسردگی نجات دهد و همواره غرور ملی در صحنه جهانی برای کشور حائز اهمیت است.
دکتر روحانی همچنین در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با اشاره به فرصت اندک 45 روزه تا شروع مسابقات المپیک و پارالمپیک گفت: دولت تاکنون همه تلاش های خود را برای موفقیت و کسب سهمیه المپیک به کار بسته و در مدت باقی مانده تا شروع مسابقات نیز اقدامات و کمک ها را برای موفقیت ورزشکاران کشورمان در این صحنه رقابت جهانی و خوشحالی مردم عزیز کشورمان انجام خواهد داد.
دکتر «محمود گودرزی» وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با تقدیر از توجه ویژه رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید به جامعه ورزش کشور، اظهار داشت: توجه و عنایت بزرگان کشور به موفقیت های ورزشی در افزایش روحیه در کسب این پیروزی ها بسیار حائز اهمیت است.
وزیر ورزش و جوانان توسعه و ترویج ورزش همگانی در کشور را به عنوان اصلی ترین راهبرد وزارت ورزش و جوانان برشمرد و افزود: ورزشکاران کشور در حوزه قهرمانی در سال ٩٤ حدود ١٦٠٠ مدال جهانی در رشته های مختلف کسب کرده اند.
گودرزی با اشاره به اینکه توانسته ایم در زمینه کسب سهمیه برای المپیک و پارالمپیک رکورد شکنی کنیم، خاطرنشان کرد: در المپیک از ٥١ سهمیه به حدود ٦٠ سهمیه و در پارالمپیک به ٩٠ سهمیه دست یافتیم که این میزان در پارالمپیک می تواند به ١٠٠ سهمیه برسد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری ٤٠ انتخابات روسای فدراسیون ها در فضایی دموکراتیک، ادامه داد: در حوزه عمران و زیرساخت های ورزشی به رغم محدویت های بودجه ای حدود هزار پروژه کوچک و بزرگ در سطح کشور تکمیل و افتتاح شده که این میزان می تواند تا پایان سال جاری به ١٥٠٠ پروژه برسد.
گودرزی شفاف سازی در زمینه دستمزد بازیکنان رشته های ورزشی رفع مشکلات مالی ورزشکاران، تنظیم و توزیع مناسب اعتبارات ورزشی به فدراسیون ها را از دیگر اقدامات وزارت ورزش و جوانان برشمرد و اظهار داشت: در حوزه ورزش بانوان نیز موفقیت های بسیاری کسب شده و توانسته ایم حدود هشت سهمیه المپیکی را بدست آوریم و در پار المپیک هم سهمیه بانوان ایرانی به سه برابر گذشته افزایش یافته است.
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: پیروزی ها، موفقیت ها و کسب مدال های ورزشی در عرصه مسابقات جهانی و بین المللی از سوی ورزشکاران و قهرمانان کشورمان سهم بسزایی در تقویت روحیه نشاط و امید مردم در جامعه دارد.
داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز با قدردانی از حمایت‌های دولت برای راهیابی تیم ملی والیبال به المپیک، اظهار داشت: قطعاً این مهم بدون حمایت‌های دولت تدبیر و امید امکان‌پذیر نبود.
رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: تاکنون کمک‌های بسیار خوبی از سوی دولت و وزارت ورزش برای اجرای برنامه‌های فدراسیون‌ها به منظور کسب سهمیه و آمادگی بهتر برای حضور در المپیک صورت پذیرفته و امیدواریم با عنایت ویژه‌تر از سوی دولت افتخارآفرینی‌های ورزشکاران در المپیک ریو ادامه یابد.
سجاد مردانی قهرمان رشته تکواندو نیز گفت: همه ورزشکاران به این موضوع اذعان دارند که حمایت‌ها و دیده شدن‌ ورزشی ها در دولت یازدهم خاص و ویژه بوده است.

I O N...
ما را در سایت I O N دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ion بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 8:46